Návštěvní kniha
- podpisové karty (fotografie) umělců nezasíláme
- kontakty na herce nedáváme
- obsazení v konkrétních termínech nesdělujeme
Děkujeme za pochopení
Jméno: Jindra Chejnová
Vážená paní (slečno) Chejnová, jak správně předpokládáte, znovu si Vás dovolím upozornit na to, že jste si zakoupila vstupenky II.cenové kategorie, u kterých lze předvídat sníženou kvalitu diváckého pohodlí. Stejně jako ve spoustě jiných divadel, ani v našem lóže nesplňují komfort, který slibuje slovník, na nějž se odvoláváte. S tím se nedá téměř nic dělat, než ta místa cenově zohlednit nebo neprodávat, jak byste si přála. Z prodeje jsou vyřazeny lóže, ze kterých je opravdu špatně vidět, lóže se zhoršenou viditelností za sníženou cenu prodáváme, jelikož za řadu let provozu je Vaše stížnost ojedinělá, i o tato místa je stále zájem. Co se týče "nepříjemné zkušenosti s jednou zaměstnankyní", dovolte, abych se Vám představila-byla jsem to já, vedoucí provozu divadla a dovolím si Vám připomenout, že při naprosto vyprodaném představení do posledního místa, existovalo v dané situaci pouze jediné řešení-výměna vstupenek za vstupenky I.kategorie v jiném termínu. Je mi moc líto, jestli jste se cítila přezíraná, zejména proto, že tomu tak nebylo. Snažila jsem se Vám situaci vysvětlit, nabídla jsem řešení, které jste razantně odmítla. S pochopením jsem vzala na vědomí , že představení chcete vidět (čili nepřipadalo v úvahu nabízet vrácení vstupného) a že ho chcete vidět v den, na který jste si lístky koupila. Lituji, ale neměla jsem tedy jinou možnost, než Vás ponechat na místech Vámi zakoupených a o Vaší stížnosti i mém stanovisku k ní producenty divadla informovat , což jsem učinila. Jako kompenzaci Vám nabízíme 2 vstupenky I.kategorie zdarma - k výběru termíny 4. 2. nebo 14.2.2012 v 19,00 hod. Své rozhodnutí sdělte, prosím, do 15.1.2012 vedoucí obchodního oddělení (e-mail: michaela@divadlopalace.cz). Přeju Vám příjemné kulturní zážitky a hodně osobní pohody v roce 2012. Hanka Chýlová
Čas: 1.1.2012, 20:20:58
Jméno: Slávka Pittrová
Dobrý den, paní Slávko, jsme moc rádi, že se Vám naše premiérové představení "Smrtelná vražda" líbilo a hercům moc rádi vyřídíme Vaší chválu! Přejeme příjemné sváteční dny a brzy na viděnou v našem divadle!
Čas: 19.12.2011, 22:45:12
Jméno: Kateřina Malinová
Dobrý den, děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že se Vám i Vašim dětem líbila! Čertovi vyřídíme pochvalu a doufáme, že k nám do divadla zavítáte ráda i v budoucnu:) Přejeme příjemné předvánoční období a brzy na viděnou!
Čas: 4.12.2011, 20:21:28
Jméno: Zdena
Dobrý den, paní Zdeno, jsme moc rádi, že Vám návštěva našeho divadla přinesla radost a zážitek a budeme se těšit zase někdy příště na viděnou!
Čas: 2.12.2011, 22:32:54
Jméno: Miroslava Rudolfová
Dobrý den, paní Miroslavo, děkujeme za chválu a jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že nás brzy opět navštívíte. Doporučujeme jedno balení kapesníčků navíc do zálohy:)
Čas: 27.11.2011, 11:09:52
Jméno: Eva
Dobrý den, děkujeme za chválu a jsme rádi, že se Vám naše představení "Cena za něžnost" líbilo. Vaší pochvalu velice rádi vyřídíme a také doufáme, že se paní Jitka Čvančarová v příštím roce brzy vrátí na jeviště.
Čas: 06.11.2011, 22:00:15