Návštěvní kniha


 
UPOZORNĚNÍ:
  • podpisové karty (fotografie) umělců nezasíláme
  • kontakty na herce nedáváme
  • obsazení v konkrétních termínech nesdělujeme

Děkujeme za pochopení

Jméno: Radka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, proč se v nejbližších měsících nebude hrát představení Když Harry potkal Sally? Děkuji za odpověď a přeji hodně návštěvníků.

Dobrý den, Radko, v nejbližší době se představení Když Harry potkal Sally uvádět nebude z důvodu pozastavení práv ze strany americké agentury, která se chystá natáčet nový film. Pokud by se situace změnila, určitě o tom budeme informovat na našem webu. Děkujeme za přání a doufáme, že si z našeho repertoáru i tak vyberete - například nějaké jiné představení s Jiřím Langmajerem. Přejeme vše nej do nového roku a těšíme se na viděnou.

Čas: 17.1.2012, 21:35:10

Jméno: Jiřina Šleichrtová

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda Vaše divadlo někdy uvedlo a v budoucnu uvede představení Kontrabas s panem Martinem Hubou. Děkuji a již teď se těším na představení Štúdia L+S 30.1.t.r.

Dobrý den, Jiřino, o tomto představení v současné době neuvažujeme, ale věříme, že i tak si z našeho bohatého repertoáru vyberete. Těšíme se na viděnou!

Čas: 5.1.2012, 12:17:12

Jméno: Martin Tatoušek

V rámci nových premiér,neuvažujete trochu vyderniérovat repertoár,potože pak by byla lepší reprízivost těch nových kusů.Děkuji.

Dobrý den, Martine, žádná derniéra momentálně plánovaná není, ale některé starší tituly se zařazují už velice zřídka a pomalu je nahrazují představení premiérové. Četnost nových titulů závisí také na časových možnostech herců, kteří mají závazky i v jiných divadlech. Věříme, že si z našeho programu i tak vyberete a těšíme se na viděnou v novém roce 2012.

Čas: 5.1.2012, 11:29:33

Jméno: Jindra Chejnová

Dobrý den, včera jsme se sestrou navštívily Vaše silvestrovské představení A do pyžam. Bohužel jsme byly značně rozčarované. Teď nemluvím o samotné hře, ale o našich místech. Zakoupily jsme si lístky do LÓŽE číslo 10. Ve slovníku jsem si pro jistotu vyhledala význam slova LÓŽE. Cituji závěr: ...poskytuje divákům VÍCE POHODLÍ a určité soukromí. Soukromí nám možná poskytla, ale pohodlí? Je mi jasné, že mi ve Vaší odpovědi napíšete, že jsou to lístky druhé kategorie, tak co bychom chtěly, že? Už při zakoupení lístku jsem počítala s tím, že budeme sedět z boku a že se občas budeme muset naklonit. S tím jsem byla smířená. Překousla bych i to, že jsem dvě hodiny musela za 360 korun sedět na obyčejné tvrdé dřevěné židli, takže o pohodlí nemůže být ani řeč. Ale že budu dvě hodiny koukat na kovovou konstrukci nesoucí osvětlení, která mi bude bránit ve výhledu, a že mě bude zahřívat teplo z reflektoru přímo pode mnou, to už bylo trochu moc. Nechápu, jak taková místa můžete vůbec prodávat a vydávat je za druhou kategorii. Diváci, kteří seděli v přízemí na přístavcích za 200 Kč, viděli mnohem více než my. Jen ty židle byly stejné. Navíc jsme měly i nepříjemnou zkušenost s jednou Vaší zaměstnankyní, která s námi jednala značně přezíravě. Přeji Vám do nového roku vše nejlepší, ale myslím, že si do budoucna vybereme pro kulturní vyžití jiná divadla.

Vážená paní (slečno) Chejnová, jak správně předpokládáte, znovu si Vás dovolím upozornit na to, že jste si zakoupila vstupenky II.cenové kategorie, u kterých lze předvídat sníženou kvalitu diváckého pohodlí. Stejně jako ve spoustě jiných divadel, ani v našem lóže nesplňují komfort, který slibuje slovník, na nějž se odvoláváte. S tím se nedá téměř nic dělat, než ta místa cenově zohlednit nebo neprodávat, jak byste si přála. Z prodeje jsou vyřazeny lóže, ze kterých je opravdu špatně vidět, lóže se zhoršenou viditelností za sníženou cenu prodáváme, jelikož za řadu let provozu je Vaše stížnost ojedinělá, i o tato místa je stále zájem. Co se týče "nepříjemné zkušenosti s jednou zaměstnankyní", dovolte, abych se Vám představila-byla jsem to já, vedoucí provozu divadla a dovolím si Vám připomenout, že při naprosto vyprodaném představení do posledního místa, existovalo v dané situaci pouze jediné řešení-výměna vstupenek za vstupenky I.kategorie v jiném termínu. Je mi moc líto, jestli jste se cítila přezíraná, zejména proto, že tomu tak nebylo. Snažila jsem se Vám situaci vysvětlit, nabídla jsem řešení, které jste razantně odmítla. S pochopením jsem vzala na vědomí , že představení chcete vidět (čili nepřipadalo v úvahu nabízet vrácení vstupného) a že ho chcete vidět v den, na který jste si lístky koupila. Lituji, ale neměla jsem tedy jinou možnost, než Vás ponechat na místech Vámi zakoupených a o Vaší stížnosti i mém stanovisku k ní producenty divadla informovat , což jsem učinila. Jako kompenzaci Vám nabízíme 2 vstupenky I.kategorie zdarma - k výběru termíny 4. 2. nebo 14.2.2012 v 19,00 hod. Své rozhodnutí sdělte, prosím, do 15.1.2012 vedoucí obchodního oddělení (e-mail: michaela@divadlopalace.cz). Přeju Vám příjemné kulturní zážitky a hodně osobní pohody v roce 2012. Hanka Chýlová

Čas: 1.1.2012, 20:20:58

Jméno: Slávka Pittrová

Dobrý den,

dnes jsem byla na představení Smrtelná vražda, ve kterém je skvělé herecké obsazení a celé vystoupení bylo naprosto úžasné. Děkuji za krásný zážitek a do vašeho divadlo se budu ráda vracet.

Dobrý den, paní Slávko, jsme moc rádi, že se Vám naše premiérové představení "Smrtelná vražda" líbilo a hercům moc rádi vyřídíme Vaší chválu! Přejeme příjemné sváteční dny a brzy na viděnou v našem divadle!

Čas: 19.12.2011, 22:45:12

Jméno: Kateřina Malinová

Dobrý den, dnes jsem byla s rodinou ve Vašem divadle na pohádce s mikulášskou nadílkou a chtěla jsem Vám za ni poděkovat, protože dětem se moc líbila. Čert byl velmi vtipný, díky němu děti dostali bohatou mikulášskou nadílku, hlavně co se týče smíchu :-) Ještě jednou děkuji za zábavné nedělní odpoledne.

Dobrý den, děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že se Vám i Vašim dětem líbila! Čertovi vyřídíme pochvalu a doufáme, že k nám do divadla zavítáte ráda i v budoucnu:) Přejeme příjemné předvánoční období a brzy na viděnou!

Čas: 4.12.2011, 20:21:28