Návštěvní kniha

NAPIŠTE NÁM:

UPOZORNĚNÍ:

  • podpisové karty (fotografie) umělců nezasíláme
  • kontakty na herce nedáváme
  • obsazení v konkrétních termínech nesdělujeme

Děkujeme za pochopení

Svatava Jirásková

Děkuji za odpověď.

Odesláno: 23.09.2007, 10:50:10

Dominika Erlmanová

Dobrý den, chci se zeptat, zda nepotřebujete uvaděčku do Vašeho divadla, případně se u Vás nenašla nějaká práce. Ráda bych pracovala v divadle. Děkuji za odpověď.

Dobrý den, Dominiko, momentálně máme plný stav, ale pošlete nám své tel. číslo - v případě potřeby Vás budeme kontaktovat.

Odesláno: 19.09.2007, 13:25:08

Svatava Jirásková

Tedy, až na tu češtin, pravda. Ale to ve kšeftě není podstatné.

Bez komentáře...

Odesláno: 16.09.2007, 18:07:27

Svatava Jirásková

Vaše zpráva byla odeslána k vyřízení, o němž Vás budeme informovat, pokud byl zadán e-mailová adresa. Tak beru zpět. Jste dobří obchodníci. Negativní ohlas se ve Vaší Návštěvní knize pravděpodobně neobjeví, jen na něj dostanu odpověď na e-mail. Chytré.

Nebojte se, i tento Váš dotaz a naše odpověď na něj se v naší Návštěvní knize objeví. Pokud jste se domnívala, že negativní ohlasy neuveřejňujeme, ujišťuji Vás, že nikoliv. Na Vaše příspěvky ze včerejšího (nedělního)podvečera jste dostala pouze automatickou elektronickou odpověď (za gramatický nedostatek v ní se omlouváme a sdělujeme, že bude napraven). V neděli večer, pokud nehrajeme, tak ani neúřadujeme - proto odepisuji dnes a doufám, že u Vás najdeme pochopení.

Odesláno: 16.09.2007, 18:01:03

Svatava Jirásková

Nerozumím Vašemu sdělení v Aktualitách. Mám to chápat tak, že přijdu např. v sobotu večer do divadla a nebudu si moci na večerní představení, které se bude ten den konat, zakoupit vstupenku? Přestože, jak je mi známo, na představení Frankenstein není nikdy vyprodáno? Věřím, že jsem to jen špatně pochopila. Jinak, zdá se, nejste zrovna zdatnými obchodníky.

Dobrý den, paní nebo slečno Jirásková, nemusíte se obávat, že byste ve zmíněném období postrádala lístky na Frankensteina, jelikož se nebude hrát. Právě z důvodu zahraničního zájezdu tohoto představení je provoz v naší pokladně o víkendech omezen. Při představeních činohry (jsou o víkendech pouze 2 - více v sekci Termíny představení) bude pokladna otevřena. Předpokládali jsme, že je to tak samozřejmé, že nemusíme zvláště informovat. Ale jak vidím, předpokládat se nevyplácí a s omluvou sděluji, že naše sdělení v tomto smyslu upravíme.

Odesláno: 16.09.2007, 17:54:54

Markéta Malá

Dobrý den, zakoupila jsem si vstupenku na hru Motýli na 25.10 budete tuto hru uvádět? Na vašich internetových stránkách není v nabídce. Děkuji za odpověd

Dobrý den, je nám to moc líto, ale hru Motýli v plánovaném termínu 25.10. jsme nuceni z provozních důvodů bez náhrady zrušit. Zakoupené vstupenky můžete vrátit v pokladně - otevřena denně od 10,00 do 20,00 hod.

Odesláno: 26.08.2007, 11:25:51
All rights reserved: © Divadlo Palace Praha, © Li Kriegerbeck - design, © Lubor Mrázek - mSystem - WWW
Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: