Návštěvní kniha

NAPIŠTE NÁM:

UPOZORNĚNÍ:

  • podpisové karty (fotografie) umělců nezasíláme
  • kontakty na herce nedáváme
  • obsazení v konkrétních termínech nesdělujeme

Děkujeme za pochopení

Heda Martínková

Listopad -výborné, pan Dlouhý vynikající. Viděla jsem po druhé nemá chybu,

Děkujeme! A zveme na další komedii, ve které Michal Dlouhý exceluje - Vedlejší účinky. DP

Odesláno: 16.09.2024, 22:58:30

Šárka Hauerová

Dobrý den, prosím o informaci jak dlouhé bude představení Proplačte se ke štěstí a zda má přestávku.
Děkuji a přeji pohodové dny
Šárka Hauerová

Dobrý den. Pořádající agentura předpokládá délku představení Proplačte se ke štěstí cca 90 minut. Bude se hrát bez pauzy. DP

Odesláno: 09.09.2024, 17:50:42

Lucie

Dobrý večer, prosím už znáte náhradní termín za zrušené představení Štěstí v Opavě? Děkuji za odpověď

Dobrý den. Je nám líto, ale náhradní termín stále neznáme. Pracujeme na tom a informovat o výsledku vás bude organizátor představení v Opavě. DP

Odesláno: 2.09.2024, 22:01:13

Gabriela Jelínková

Dobrý den,

Chtěla bych se zeptat, od kolika vstupenek se jedná o hromadnou objednávku a jaké jsou podmínky.

Děkuji Jelínková

Dobrý den. Rádi vyslechneme vaše požadavky a představy a připravíme vám objednávku vstupenek “na míru”. Obraťte se, prosím, na naše obchodní oddělení - pan Martin Vaněk, obchodni@divadlopalace.cz nebo telefon 605 211 974.

Odesláno: 07.08.2024, 18:57:21

Martina Adamovičová

Dobrý den, mohu poprosit o informaci, kdo zítra dne 30.7.24 hraje na Letní scéně Harfa v představení Caveman? Máme zakoupené lístky na toto představení a rádi bychom věděli, na koho se máme těšit. Děkuji.MUDr. Martina Adamovičová

Dobrý den. Inscenace Caveman není z dílny divadla Palace, proto se s vašim dotazem musíte obrátit na společnost Point, která je provozovatelem představení. DP

Odesláno: 29.07.2024, 14:22:05

Aneta P.

Dobrý den. Zakoupila jsem si přes Slevomat 2 vstupenky, které mají platnost do konce září. Ráda bych navštívila představení Kaktusový květ. Myslela jsem, že to můžu udělat online zadáním kódu vstupenek, to ovšem nefunguje. Jak mám postupovat, když pokladnu otevírate až 1.8. a já bych nerada přišla o místa na konkrétní termín v září. Předem děkuji za odpověď. Hezké léto.

Dobrý den. Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení - obchodni@divadlopalace.cz nebo obchodni.palace@gmail.com

Odesláno: 13.07.2024, 12:00:57
All rights reserved: © Divadlo Palace Praha, © Li Kriegerbeck - design, © Lubor Mrázek - mSystem - WWW
Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: