Karel Vlček

Karel Vlček začal již v době studií DAMU úzce spolupracovat s režisérem Janem Kačerem, který jej obsadil do Shakespearovy Bouře v nově vznikajícím progresivním „Studiu Bouře“, které silně rozvířilo vody normalizačního divadla. Po ukončení studia odešel spolu s Janem Kačerem do Státního divadla Ostrava.

Tam setrval až do roku 1988, kdy na dalších sedm let spojil svůj umělecký život s Divadlem F. X. Šaldy v rodném Liberci. V roce 1993 neodolal nabídce významného legendárního O. Krejči a nastoupil do znovuobnoveného Divadla Za branou, ve kterém účinkoval v inscenacích Opatovický poklad, Višňový sad, Obři z hor, Židovka z Toleada.

Karel Vlček v inscenaci Stará dobrá kapela

Souběžně přijal nabídku angažmá do Městského divadla v Mladé Boleslavi, v němž za 4 roky mj. hrál Lucia v Hrátkách s čertem, Corbana v Pasti na osamělého muže, Learta v Hamletovi, titulního Figara či Veršenina ve Třech sestrách.

V roce 1998 nastoupil do Divadla pod Palmovkou. S dílem Jiřího Hubače se setkal v roce 1992 ve Státním divadle Ostrava, kdy vytvořil v režii Karla Bryndy postavu prostoduchého Fandy v Domě na nebesích. Učí herectví na Vyšší odborné škole herecké.


Role

 
René Přibil, Václav Postránecký, Svatopluk Skopal, Karel Vlček v inscenaci Stará dobrá kapela, foto: Roman Albrecht
Karel Vlček, Svatopluk Skopal, René Přibil, Václav Postránecký, Johana Tesařová v inscenaci Stará dobrá kapela, foto: Roman Albrecht
Václav Postránecký, Karel Vlček v inscenaci Stará dobrá kapela, foto: Roman Albrecht
Václav Postránecký, Svatopluk Skopal, Naďa Konvalinková, Václav Helšus, Zdeněk Maryška, Johanna Tesařová, Karel Vlček, Zdena ...